Pályázat

+36 70 413-00-49 info@drdokazsuzsanna.hu

Szolgáltatások

Nőgyógyászati szűrővizsgálatok

Nőgyógyászati szakvizsgálat, életkorhoz igazítva méhnyakrákszűréssel, emlővizsgálattal, illetve szűrő jelleggel nőgyógyászati ultrahang vizsgálattal kiegészítve – a cytológiai visgálat eredményét emailben továbbítjuk, kóros lelet esetén azonban szükség lehet személyes konzultációra az eredménnyel kapcsolatos részletes tájékoztatáshoz.

Ultrahang vizsgálatok

kismedencei hasi és hüvelyi ultrahang vizsgálat, terhességi ultrahang vizsgálatok (kivéve az I. és II. trimeszteri genetikai ultrahang vizsgálatokat!)

Vérzészavarok

az egyik leggyakoribb nőgyógyászati probléma, hátterében szervi és funkcionális, azaz hormonális okokat keresünk, illetve kezelünk

Kismedencei fájdalom, gyulladások, fertőző betegségek

hasi fájdalmak, hüvelyi panaszok, STD kivizsgálás

PCOS

A policisztás ovarium szindróma korunk népbetegsége, leggyakoribb tünetei a vérzéskimaradás, pattanásos bőr, szőrösödés, teherbeesési nehézségek. Gyakran társul a cukorháztartás zavarával, ezért komplex kivizsgálást, életmód tanácsadást, és sz.e. gyógyszeres kezelést igényel

Meddőségi kivizsgálás

alapkivizsgálás ( nőgyógyászati szakvizsgálat + ultrahang vizsgálat, tüszőérés ultrahangos ellenőrzése, hormonszintek meghatározása vérvétellel, mikrobiológiai vizsgálatok, petevezető átjárhatósági vizsgálat HyCoSy módszerrel (Miskolcon, az Erzsébet Fürdő Gyógyászati és Szűrőközpontban végzem) és elsővonalbeli kezelések (életmód tanácsadás, tüszőérés gyógyszeres serkentése, hormonális diszfunkciók korrigálása)

Családtervezés, terhességi tanácsadás

fogamzás előtti felkészítés, nőgyógyászati rutinkivizsgálás, terhesség megállapítás, koraterhességi vizsgálatok, terhestanácsadás /jelenleg kórházi osztályon aktívan nem dolgozom, így a szülés körüli ellátásban sajnos egyelőre nem tudok részt venni/

Fogamzásgátlás

fogamzásgátlási tanácsadás életkornak megfelelően, gyógyszerfelírás, méhen belüli eszköz felhelyezés/levétel

Gyermeknőgyógyászat

fejlődési rendellenességek, szeméremtesti gyulladások, összenövés, pubertáskori vérzészavarok, nőgyógyászati felvilágosítás

Inkontinencia

nőgyógyászati szakvizsgálat, anatómiai eltérések feltárása, azok korrekciós lehetőségeinek ismertetése, funkcionális kórképekkel kapcsolatos tanácsadás

Változó kor, menopauza

nőgyógyászati rákszűrés, változó kori panaszok súlyosság szerinti lépcsőzetes kezelése holisztikus szemlélettel (fitoterápiás készítmények, hormonpótlás)

Vérvétel

a szülészeti és nőgyógyászati kivizsgáláshoz hozzátartozó, illetve a kezelést segítő laborvizsgálatok magánúton történő igényléséhez biztosítunk vérvételi lehetőséget

Lézeres és egyéb kezelések

IntimaLase, Incontilase, RenovaLase kezelések a Fotona cég lézerkészülékeivel.
HyCoSy: petevezető átjárhatósági vizsgálat ultrahanggal
Fagyasztásos kezelés: szemölcsök, méhszájseb

Ezeket a vizsgálatokat Miskolcon, az Erzsébet Fürdő Gyógyászati és Szűrőközpontban tudom elvégezni, konzultációt, szükség esetén kivizsgálást követően.

A vizsgálatok előjegyzés alapján történnek.

A rendelésen lehetőség van magyar és angol nyelven is kommunikálni. A leletezés magyarul történik.

A hatályos rendelkezéseknek megfelelően a leletezés EESZT csatlakozással történik, vagyis leleteiket, illetve felírt gyógyszereiket otthonról is elérhetik.

Mobilbankkal rendelkező ügyfeleknek lehetőség van helyszíni átutalásra, illetve bankkártyás fizetés is megoldott.

Amennyiben nem tud megjelenni a foglalt időponton, kérem legkésőbb előző nap jelezze telefonon vagy a foglalás visszaigazolásakor kapott emailben található linkre kattintva.

Rendelés

Tiszaújváros: